"Не треба силувати дітей  ані до гри, ані до роботи, але треба вести й те й інше, так цікаво, щоб діти захоплювалися ними, раділи однакового щиро й працюючи й гуляючи. Тільки цікавість до роботи й пошана до неї утворюють в саду таку дисципліну, при якій не приспособлюється особа ані дитини, ані садівниць....."

 

                                                   Софія Русова

       Методична робота в нашому дошкільному навчальному закладі — це система взаємопов'язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності вихователів, спеціалістів дошкільного закладу, розвиток їх творчого потенціалу, що значною мірою сприяє зростанню освіченості й вихованості дітей.

       Метою методичної роботи в дошкільному навчальному закладі є створення умов для оволодіння педагогами багатством національної педагогічної науки, новинками дошкільної педагогіки і психології.

      Педагогічний колектив працює за програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я і Світі", програмою «Впевнений старт», програмою "Віконечко" та здійснює перспективно-календарне планування за видами діяльності.

        Зважаючи на те, що головними пріоритетами дошкільної освіти є виховання здорової та компетентної особистості основна діяльність  закладу дошкільної освіти спрямована на забезпечення умов для зміцнення й збереження фізичного та психічного здоров’я вихованців, повноцінного й всебічного розвитку малят, виходячи з вимог програм.

       Педагоги дошкільного навчального закладу є прихильниками особистісно-орієнтованої моделі організації освіти, які сповідують гуманістичну спрямованість, визнають право зростаючої особистості на реалізацію власного потенціалу, на вільний вибір, є прихильниками різних форм дитячої творчості, звільнення свідомості дитини від страху перед помилкою. Протягом усього періоду перебування дитини в закладі дошкільної освіти вихователі створюють умови для розвитку самосвідомості, самоаналізу, базових якостей особистості, враховуючи закономірності розвитку кожної вікової групи.