ДОВІДКА
з питання організації роботи з розгляду звернень громадян у Сумському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 25 «Білосніжка»
за підсумками І півріччя 2024 року
Сумським дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) № 25 «Білосніжка» протягом І півріччя 2024 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України «Про звернення громадян» від 02.10.1996, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109/2008.
Згідно постанови кабінету міністрів України від 30.11.2011 №1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади», в закладі ведеться журнал обліку особистого прийому громадян.
Особисті прийоми громадян керівництвом закладу дошкільної освіти проводяться відповідно до графіку, затвердженого наказом по закладу
№ 12-аг від 04.01.2024 «Про затвердження графіка прийому громадян», Порядку проведення особистих прийомів громадян.
У цілому в закладі дошкільної освіти організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
Протягом І півріччя 2024 року до керівництва закладу дошкільної освіти надійшло 33 звернення, що на 5 (8,4%) звернення більше ніж у минулому році.
За результатами проведеного аналізу звернень громадян можна відзначити, що громадяни звертались стосовно наступного:
- працевлаштування – 7 (21,2%) звернень, що на 3 менше ніж у минулому році;
- виділення місця для дитини у закладі дошкільної освіти – 8 (24,2%), що на 3 звернення менше ніж у минулому році;
- безкоштовне харчування дитини у закладі дошкільної освіти 18 (54,5%), в минулому році відсутні, причиною стало відсутність харчування у закладі в зв’язку з організацією дистанційного навчання.
Відповідно до Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку батьки та особи, що їх замінюють постійно звертаються із різноманітних питань і отримують відповіді.
На електронну адресу ЗДО за звітний період звернень від громадян не надходило.
З метою інформування громадян на стендах, що розміщені на першому поверсі приміщення та на офіційному веб-сайті закладу дошкільної освіти розміщено інформаційно-довідковий матеріал про роботу ЗДО у напрямку реалізації та конституційного права на звернення.
Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється на сторінках веб-сайту закладу дошкільної освіти.
Постійно оновлюється на сайті ЗДО інформація щодо вакантних посад та місць для дітей у закладі дошкільної освіти.
Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва закладу дошкільної освіти і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг громадянам міста Суми.
ДОВІДКА
з питання організації роботи з розгляду звернень громадян у Сумському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 25 «Білосніжка»
за підсумками 2023 року
Сумським дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) № 25 «Білосніжка» протягом 2023 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України «Про звернення громадян» від 02.10.1996, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109/2008.
Згідно постанови кабінету міністрів України від 30.11.2011 №1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади», в закладі ведеться журнал обліку особистого прийому громадян.
Особисті прийоми громадян керівництвом закладу дошкільної освіти проводяться відповідно до графіку, затвердженого наказом по закладу
№ 10-аг від 04.01.2023 «Про затвердження графіка прийому громадян», Порядку проведення особистих прийомів громадян.
У цілому в закладі дошкільної освіти організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
Протягом 2023 року до керівництва закладу дошкільної освіти надійшло 61 звернення, що на 2 (3,3%) звернення менше ніж у минулому році.
За результатами проведеного аналізу звернень громадян можна відзначити, що громадяни звертались стосовно наступного:
- стосовно працевлаштування – 25 (40,1%) звернень, що на 1 більше ніж у минулому році;
- стосовно виділення місця для дитини у закладі дошкільної освіти – 34 (55,8%), що на 1 звернення менше ніж у минулому році;
- стосовно вибуття дитини із закладу дошкільної освіти 2 (3,3%), в минулому році відсутні, причиною вибуття дітей є зміна місця проживання родини.
Відповідно до Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку батьки та особи, що їх замінюють постійно звертаються із різноманітних питань і отримують відповіді.
На електронну адресу ЗДО за звітний період звернень від громадян не надходило, у минулому році надійшло 9 звернень – запит на працевлаштування від Сумського міського центру зайнятості населення.
З метою інформування громадян на стендах, що розміщені на першому поверсі приміщення та на офіційному веб-сайті закладу дошкільної освіти розміщено інформаційно-довідковий матеріал про роботу ЗДО у напрямку реалізації та конституційного права на звернення.
Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється в на сторінках веб-сайту закладу дошкільної освіти.
Постійно оновлюється на сайті ЗДО інформація щодо вакантних посад та місць для дітей у закладі дошкільної освіти.
Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва закладу дошкільної освіти і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг громадянам міста Суми.
ДОВІДКА
з питання організації роботи з розгляду звернень громадян у Сумському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 25 «Білосніжка»
за підсумками 2022 року
Сумським дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) № 25 «Білосніжка» протягом 2022 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України «Про звернення громадян» від 02.10.1996, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109/2008.
Згідно постанови кабінету міністрів України від 30.11.2011 №1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади», в закладі ведеться журнал обліку особистого прийому громадян.
Особисті прийоми громадян керівництвом закладу дошкільної освіти проводяться відповідно до графіку, затвердженого наказом по закладу
№ 11-аг від 04.01.2022 «Про затвердження графіка прийому громадян», Порядку проведення особистих прийомів громадян.
Протягом 2022 року до керівництва закладу дошкільної освіти надійшло 63 звернення, під час особистих прийомів – 36, дистанційно - 3, направлень на працевлаштування від Сумського міського центру зайнятості - 24, з них електронною поштою - 9. Загальна кількість звернень громадян, за звітний період зменшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2021 року на 162 (0,67%) звернень.
Відповідно до Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку батьки та особи, що їх замінюють постійно звертаються із різноманітних питань і отримують відповіді. За 2022 рік до закладу дошкільної освіти надійшло 63 звернення, які були зареєстровані та уважно розглянуті керівництвом.
На електронну адресу ЗДО за звітний період надійшло 9 звернень – запит на працевлаштування від Сумського міського центру зайнятості населення.
У зверненнях громадян, що надійшли до закладу дошкільної освіти протягом звітного періоду було порушено питання різної тематики.
Найбільш актуальною групою питань у поточному році стали звернення про виділення місця для дитини в закладі і склали 33 запити, або 52,3% від загальної кількості порушених питань (2021 р. – 35, або 15,6% ).
Звернення з питань працевлаштування займають друге місце і складають 24, або 38,1%. Питання цієї тематики стосувалися працевлаштування на посаду вихователя, практичного психолога, бухгалтера, двірника.
З метою інформування громадян на стендах, що розміщені на першому поверсі приміщення та на офіційному веб-сайті закладу дошкільної освіти розміщено інформаційно-довідковий матеріал про роботу ЗДО у напрямку реалізації та конституційного права на звернення.
Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється в на сторінках веб-сайту закладу дошкільної освіти.
Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва закладу дошкільної освіти і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг громадянам міста Суми.
ДОВІДКА
з питання організації роботи з розгляду звернень громадян у Сумському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 25 «Білосніжка»
за підсумками 2021 року
Сумським дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) № 25 «Білосніжка» протягом 2021 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України «Про звернення громадян» від 02.10.1996, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109/2008.
Згідно постанови кабінету міністрів України від 30.11.2011 №1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади», в закладі ведеться журнал обліку особистого прийому громадян.
Особисті прийоми громадян керівництвом закладу дошкільної освіти проводяться відповідно до графіку, затвердженого наказом по закладу
№ 12-аг від 04.01.2021 «Про затвердження графіка прийому громадян», Порядку проведення особистих прийомів громадян.
Протягом 2021 року до керівництва закладу дошкільної освіти надійшло 225 звернень, під час особистих прийомів – 109, дистанційно - 35, направлень на працевлаштування від Сумського міського центру зайнятості - 80, електронною поштою - 1. Загальна кількість звернень громадян, за звітний період, збільшилась в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року на 107 (0,37%) звернень.
Відповідно до Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку батьки та особи, що їх замінюють постійно звертаються із різноманітних питань і отримують відповіді. За 2021 рік до закладу дошкільної освіти надійшло 225 звернень, які були зареєстровані та уважно розглянуті керівництвом.
На електронну адресу ЗДО за звітний період надійшло одне звернення – запит на доступ публічної інформації, відповідь була надана відповідно термінам.
У зверненнях громадян, що надійшли до закладу дошкільної освіти протягом звітного періоду було порушено питання різної тематики.
Найбільш актуальною групою питань у поточному році стали звернення з питань працевлаштування і складають 80 (35,6%) від загальної кількості порушених питань (2020 р. – 42 (35,6 %)). Питання з цієї тематики стосувались працевлаштування на посаду діловода, бухгалтера, прибиральника службових приміщень, машиніста з прання та ремонту білизни, практичного психолога.
Звернення з питань виділення місця для дитини в закладі займають друге місце і складають 35 питань, або 15,6% від загальної кількості порушених питань (2020 р. – 40, або 33,9% ). Громадяни звертались з заявою щодо виділення місця для дитини в закладі дошкільної освіти. Третє місце серед питань, з якими звертаються громадяни займають питання пільгового забезпечення харчування дітей у закладі і складають 23, або 10,2% від загальної кількості порушених питань, що на 4 питань більше від аналогічного періоду минулого року (21 питань, або 17,8% від загальної кількості).
Отримано 4 звернення, або 1,8% з питань дієтичного харчування дітей у закладі, що залишається на рівні минулого року. З питань переведення дітей із однієї групи в іншу надійшло 12 звернення, або 5,4% від загальної кількості порушених питань.
З метою інформування громадян на стендах, що розміщені на першому поверсі приміщення та на офіційному веб-сайті закладу дошкільної освіти розміщено інформаційно-довідковий матеріал про роботу ЗДО у напрямку реалізації та конституційного права на звернення.
Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється в на сторінках веб-сайту закладу дошкільної освіти.
Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва закладу дошкільної освіти і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг громадянам міста Суми.